Grudziądz

Grudziądz

Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Aktualności

Aktualności

Reorganizacja struktury Urzędu Miejskiego

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Aktualności

We wtorek, 18 czerwca podczas konferencji prasowej Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski oraz Sekretarz Miasta Andrzej Cherek przedstawili założenia reorganizacji struktury Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

Nowy układ struktury UM został określony w  Zarządzeniu Prezydenta Grudziądza z dnia 13 czerwca w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

„Nad nowym układem organizacyjnym Urzędu pracowaliśmy od kilku miesięcy. Udało nam się przygotować strukturę, która, jak sądzę, odpowiada nowym zadaniom i oczekiwaniom mieszkańców.” – mówi Prezydent Maciej Glamowski.



Reorganizacja przewiduje m.in. redukcję Wydziałów Urzędu, z dotychczasowych 17 do 15. Zgodnie z nowym schematem w ratuszu funkcjonować będzie :

  • Wydział Promocji i Wizerunku Miasta;
  • Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego;
  • Wydział Edukacji;
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych;
  • Wydział Kultury i Sportu;
  • Wydział Komunikacji Miejskiej;
  • Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego;
  • Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
  • Wydział Środowiska;
  • Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych;
  • Wydział Organizacyjno-Administracyjny;
  • Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawień Komunikacyjnych;
  • Wydział Finansowy;
  • Wydział Funduszy Europejskich;
  • Wydział Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej.

W ramach Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej utworzony zostanie referat pełniący nadzór finansowy nad szpitalem.

„Do tej pory nie było w strukturach miasta komórki, która nadzorowałaby szpital pod kątem finansowym. Cała rachunkowość zarządcza dotycząca szpitala będzie się znajdować w Urzędzie, aby tę placówkę na bieżąco monitorować.” – mówi Prezydent Maciej Glamowski.

Zmieni się również nomenklatura stanowisk urzędników kierujących pracą danych komórek organizacyjnych. Dotychczasowi Naczelnicy zostaną przemianowani na Dyrektorów.

Skutkiem reorganizacji będzie także przeniesienie Wydziału Komunikacji Miejskiej oraz Wydziału Funduszy Europejskich do siedziby Straży Miejskiej przy ul. Piłsudskiego 51.

Ze szczegółami reorganizacji struktury Urzędu Miejskiego w Grudziądzu można zapoznać się tutaj.

Zarządzenie Prezydenta dostępne jest tutaj.

Sfinalizowanie reorganizacji planowane jest na koniec września.

Biuro Prasowe Prezydenta

Data dodania 18 czerwca 2019

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij