Grudziądz
Zadbajmy o porządek w mieście
Straż Miejska przypomina mieszkańcom Grudziądza, szczególnie właścicielom i administratorom nieruchomości, o obowiązku utrzymania porządku.
Zgodnie z treścią regulaminu utrzymania czystości porządku na terenie miasta uchwalonego przez Radę Miejską Grudziądza, właściciele nieruchomości znajdujących się na terenie gminy -miasto Grudziądz zapewniają utrzymanie czystości i porządku na częściach nieruchomości służących do użytku publicznego, w tym chodników położonych wzdłuż nieruchomości, bezpośrednio przy granicy nieruchomości, poprzez uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń. Z kolei osoby utrzymujące zwierzęta domowe zobowiązane są do usuwania zanieczyszczeń przez nie spowodowanych w miejscach publicznych, poprzez wrzucanie zanieczyszczeń do pojemników przeznaczonych do zbierania odchodów zwierzęcych, kanalizacji sanitarnej lub do pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych.
Funkcjonariusze Straży Miejskiej na bieżąco kontrolują stan czystości dróg, chodników i zieleńców w mieście. Mieszkańcy mają możliwość przekazywać im swoje uwagi pod nr tel. 56 45 10 360 lub 986, a także na adres strazmiejska@um.grudziadz.pl.
Za niewywiązywanie się z obowiązków porządkowych grozi mandat w wysokości do 500 zł.
Biuro Prezydenta
Data dodania 02 marca 2017