Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Biuro Rzeczy Znalezionych w Ratuszu

Przypominamy, że w Urzędzie Miejskim działa Biuro Rzeczy Znalezionych. Interesanci przyjmowani się od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, a w piątek w godz. 7.30-12.30 przy ul. Ratuszowej 1.

Głównym zadaniem Biura Rzeczy Znalezionych jest przyjmowanie i przechowywanie  rzeczy znalezionych na terenie Grudziądza, a także m.in. poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru, ewidencjonowanie rzeczy znalezionych, prowadzenie magazynu i likwidacja niepodjętych depozytów. Do depozytu zostaną przyjęte m.in. środki płatnicze, papiery wartościowe, kosztowności, przedmioty o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej oraz przedmioty, które mają szacunkową wartość przekraczającą 100 zł.

Szczegółowy regulamin Biura Rzeczy Znalezionych znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.

Biuro Prezydenta



Data dodania 19 lipca 2017

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.