Grudziądz
Biuro Rzeczy Znalezionych w Ratuszu
Przypominamy, że w Urzędzie Miejskim działa Biuro Rzeczy Znalezionych. Interesanci przyjmowani się od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, a w piątek w godz. 7.30-12.30 przy ul. Ratuszowej 1.
Głównym zadaniem Biura Rzeczy Znalezionych jest przyjmowanie i przechowywanie rzeczy znalezionych na terenie Grudziądza, a także m.in. poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru, ewidencjonowanie rzeczy znalezionych, prowadzenie magazynu i likwidacja niepodjętych depozytów. Do depozytu zostaną przyjęte m.in. środki płatnicze, papiery wartościowe, kosztowności, przedmioty o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej oraz przedmioty, które mają szacunkową wartość przekraczającą 100 zł.
Szczegółowy regulamin Biura Rzeczy Znalezionych znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Biuro Prezydenta
Data dodania 19 lipca 2017