Grudziądz
Kampania promocyjna projektu
Miasto ogłosiło przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii promocyjnej i Public Relations projektu pn. „Grudziądz - miasto otwarte dla biznesu”. Oferty można składać do 27 maja.
W ramach realizacji zadania przewidziano opracowanie koncepcji i kreacji kampanii, w tym jej layoutu, opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie strony internetowej, przygotowanie i prowadzenie miesięcznej kampanii wielkoformatowej, zaplanowanie, przygotowanie i emisję reklam w Internecie z uwzględnieniem doboru kanałów ze względu na określoną drugą grupę docelową. Ponadto firma kupi media na potrzeby reklamy prasowej z uwzględnieniem tytułów wydawanych w Polsce i za granicą, dystrybuowanych na największych imprezach targowych o tematyce inwestycyjnej odbywających się w Europie. Wykonawca zobowiązany będzie także do obsługi Public Relations, w tym do świadczenia usług konsultingowych i doradczych oraz przygotowania raportu końcowego.
Warto dodać, że projekt „Grudziądz – miasto otwarte dla biznesu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007 – 2013, na który samorząd pozyskał ponad 670 tys. zł.
Biuro Prezydenta
Data dodania 18 maja 2011
Data edycji 18 maja 2011