Grudziądz
Aktualizacja Koperty Życia
Osobom, które odebrały „Koperty Życia” w 2017 r. przypominamy, że karta informacyjna w powinna być na bieżąco aktualizowana.
Po upływie roku od wypełnienia karty oraz w przypadku zmiany danych należy wypełnić nowy druk (dostępny w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego, pok. 102). Tylko prawidłowo wypełniona i aktualna karta jest wiarygodnym źródłem informacji dla służb ratowniczych.
Przypomnijmy, „Koperta Życia” to pilotażowy projekt realizowany od 2017 r. przez Urząd Miejski wspólnie z Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża. Projekt skierowany jest w szczególności do osób starszych, mieszkających samotnie oraz osób głuchoniemych. Celem „Koperty Życia” jest pomoc służbom ratunkowym w uzyskaniu podstawowych informacji o stanie zdrowia osoby wymagającej pomocy i podjęciu szybkiej akcji ratującej życie.
Warto dodać, że w 2017 r. wydanych zostało 1367 „Kopert”.
Biuro Prezydenta
Data dodania 01 lutego 2018