Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Aktualizacja Koperty Życia

Osobom, które odebrały „Koperty Życia” w 2017 r. przypominamy, że karta informacyjna w powinna być na bieżąco aktualizowana.  

Po upływie roku od wypełnienia karty oraz w przypadku zmiany danych należy wypełnić nowy druk (dostępny w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego, pok. 102). Tylko prawidłowo wypełniona i aktualna karta jest wiarygodnym źródłem informacji dla służb ratowniczych.

Przypomnijmy, „Koperta Życia” to pilotażowy projekt realizowany od 2017 r. przez Urząd Miejski wspólnie z Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża. Projekt skierowany jest w szczególności do osób starszych, mieszkających samotnie oraz osób głuchoniemych. Celem „Koperty Życia” jest pomoc służbom ratunkowym w uzyskaniu podstawowych informacji o stanie zdrowia osoby wymagającej pomocy i podjęciu szybkiej akcji ratującej życie.

Warto dodać, że w 2017 r. wydanych zostało 1367 „Kopert”.

Biuro Prezydenta  


Data dodania 01 lutego 2018

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.