Grudziądz
Oferty na kampanię PR
Do przetargu na przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjnej i Public Relations projektu pn. „Grudziądz - miasto otwarte dla biznesu” przystąpiły 4 firmy. Najtańsza oferta opiewa na 166 000 zł, najdroższa na 312 284,70 zł.
Przypomnijmy, w ramach realizacji zadania przewidziano opracowanie koncepcji i kreacji kampanii, w tym jej layoutu, opracowanie projektu, wykonanie i wdrożenie strony internetowej, przygotowanie i prowadzenie miesięcznej kampanii wielkoformatowej, zaplanowanie, przygotowanie i emisję reklam w Internecie z uwzględnieniem doboru kanałów ze względu na określoną drugą grupę docelową. Ponadto firma kupi media na potrzeby reklamy prasowej z uwzględnieniem tytułów wydawanych w Polsce i za granicą, dystrybuowanych na największych imprezach targowych o tematyce inwestycyjnej odbywających się w Europie. Wykonawca zobowiązany będzie także do obsługi Public Relations, w tym do świadczenia usług konsultingowych i doradczych oraz przygotowania raportu końcowego.
Projekt „Grudziądz – miasto otwarte dla biznesu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007 – 2013, na który samorząd pozyskał ponad 670 tys. zł.
Biuro Prezydenta
Data dodania 30 maja 2011
Data edycji 30 maja 2011