Grudziądz
Nowa kampania Urzędu Miejskiego
Urząd Miejski na początku września wystartował z kampanią reklamową „Grudziądz – miasto otwarte dla biznesu”. Innowacyjne działania promujące projekty inwestycyjne mają przyciągnąć nowych inwestorów do Grudziądza. Czego możemy się spodziewać? Do końca listopada pojawi się 40 billboardów i 2 megaboardy w 9 miastach Polski północno-zachodniej. Dodatkowo zaplanowano emisję reklam w prasie, Internecie oraz uruchomienie nowej strony internetowej.
- Celem realizowanych przez nas działań współfinansowanych w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest podniesienie potencjału Grudziądza, jako atrakcyjnego miejsca dla przedsiębiorców z Europy i świata. Jestem przekonany, że dzięki wypromowaniu projektów inwestycyjnych oraz rozwijaniu współpracy handlowej z wieloma podmiotami, zmienimy wizerunek naszego miasta w kraju – mówi Robert Malinowski, Prezydent Grudziądza.
Kampania outdoorowa obejmie 9 miast w północno-zachodniej Polsce (Słupsk, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Szczecin, Toruń, Włocławek, Inowrocław). Do końca listopada zaplanowano ekspozycję reklamy, wykorzystując 40 billboardów o wymiarach 5,04 x 2,38 m oraz 2 megaboardy (12 x 4) przy autostradzie A1 (Nowe Marzy – Gdańsk). Reklamę prasową w mediach międzynarodowych (Europa Property Investment Guide dystrybuowanym m.in.: podczas targów Expo Real w Monachium), krajowych branżowych i lokalnych (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Nowości) oraz reklamę internetową: linki sponsorowane Adwords (system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google), Adsense (serwis reklamowy Google, wyświetlający treści reklamowe na serwisach biznesowych), remarketing (reklama podążająca za osobami, które odwiedziły stronę reklamowaną) oraz marketing szeptany na forach związanych
z inwestycjami.
- Linia projektowa została opracowana w oparciu o rozwiązanie eleganckie i klasyczne mówi Adam Lis, Dyrektor Agencji Papajastudio, która przygotowała kampanię PR. - Jednoznaczny przekaz został osiągnięty poprzez intuicyjne zestawienie dwóch elementów: z jednej strony otoczenia biznesowego, symbolizowanego przez uniwersalną postać młodego człowieka sukcesu w nowoczesnym budynku. Z drugiej strony wykorzystaliśmy jedną z najbardziej charakterystycznych panoram miasta – od strony spichlerzy, z widokiem na Wisłę. Asocjacja tych dwóch wizerunków ujawnia, jak bardzo atrakcyjnym dla inwestorów miejscem jest Grudziądz – dodaje Lis.
Uruchomiono także stronę internetową www.biznes.grudziadz.pl, której głównym celem jest kompleksowa prezentacja działań podejmowanych w ramach projektu oraz oferty inwestycyjnej Grudziądza. Zgodnie z harmonogramem projektu trwają również przygotowania do udziału w najważniejszych targach inwestycyjnych w Europie tj. w EXPO REAL w Monachium, które odbędą się w terminie 4-6 października br. Zakupiono już powierzchnię wystawienniczą oraz wybrano wykonawcę zabudowy stoiska. Przygotowywane są również materiały reklamowe i promocyjne. Warto zaznaczyć, że Grudziądz zaprezentuje się na Expo Real już po raz trzeci, jednak po raz pierwszy na samodzielnym stoisku. Miasto reprezentować będą: wiceprezydent Przemysław Ślusarski, Joanna John-Błażyńska, Prezes Grudziądzkiego Parku Przemysłowego oraz dwóch pracowników Urzędu.
Projekt „Grudziądz – miasto otwarte dla biznesu” jest współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007-2013. Udział środków własnych gminy – miasto Grudziądz
w realizowanym projekcie wynosi 15%.
Biuro Prezydenta
Data dodania 12 września 2011
Data edycji 21 lutego 2012