Grudziądz
Regulamin przeprowadzania kontroli
Regulamin dotyczący przeprowadzania kontroli w Urzędzie Miejskim oraz w pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy-miasto Grudziądz został wprowadzony zarządzeniem wydanym przez Prezydenta.
Zasady przeprowadzania kontroli dostosowane są do rzeczywistej organizacji kontroli w Urzędzie. Przepisy regulują kwestie sporządzania zaleceń pokontrolnych, składania zastrzeżeń do protokołu, sporządzania i przedkładania wystąpień pokontrolnych oraz składania przez kierowników komórek organizacyjnych informacji nt. przeprowadzonych kontroli w jednostkach organizacyjnych przez podległych im pracowników. Zarządzenie określa również zasady i tryb przeprowadzania kontroli działalności, a także zasady postępowania w przypadku kontroli prowadzonej przez uprawnione instytucje lub organy zewnętrzne.
Warto dodać, że kontrole przeprowadza się w celu ustalenia stanu faktycznego dotyczącego funkcjonowania komórek i jednostek, jej udokumentowania, formułowania wniosków i zaleceń zmierzających do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz ustalenia osób za nie odpowiedzialnych. Z każdej kontroli zostanie sporządzona informacja o jej wynikach, która będzie przekazana do Wydziału Organizacyjnego do 31 stycznia każdego roku.
Biuro Prezydenta
Data dodania 23 listopada 2011