Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Wymiana dowodów osobistych

Dowody osobiste wydane w 2002 r. na okres 10 lat oraz w 2007 r. na okres 5 lat tracą ważność. Wniosek o nowy dokument tożsamości należy złożyć nie później niż 30 dni przed upływem terminu jego ważności w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego.

Termin ważności dowodu osobistego określony jest na każdym dowodzie osobistym poniżej informacji o jego numerze. Dokumenty, które straciły ważność są automatycznie unieważnione w systemie informatycznym, w związku z czym, nie będą uprawniały do posługiwania się nimi.

Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego wymaga osobistego stawiennictwa osoby pełnoletniej. Przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego dla osoby niepełnoletniej wymagana jest obecność osoby małoletniej, która ukończyła 5 rok życia, osoby ubezwłasnowolnionej całkowicie oraz ubezwłasnowolnionej częściowo.

Do wypełnionego wniosku należy dołączyć 2 wyraźne i jednakowe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm odzwierciedlające aktualny wizerunek osoby, a także posiadany dowód osobisty do wglądu.

Warto dodać, że wydanie nowego dowodu osobistego jest bezpłatne.

Biuro Prezydenta

Data dodania 24 stycznia 2012

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.