Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Bilety komunikacji miejskiej na komórkę po nowemu

W Grudziądzu zacznie funkcjonować  nowy system do zakupu biletów jednorazowych, czasowych, miesięcznych oraz grupowych i rodzinnych komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego. Transakcje z udziałem dostawcy usługi, tj. CallPay będą realizowane już od jutra, tj. 14 lutego.

Oferowana użytkownikom „komórek” funkcjonalność nie wymaga, jak dotychczas, instalacji aplikacji. Zakup odbywać się będzie poprzez wykonanie krótkiego połączenia na nr tel. dostępny w pojazdach i na przystankach, który odpowiadać będzie danemu biletowi.    

- Pasażerowie, którzy podróżują publicznymi środkami komunikacji mogą dokonywać zakupu biletu bez konieczności szukania punktów sprzedaży. Wystarczy telefon komórkowy, który dodatkowo może być połączony z kartą płatniczą MasterCard wydaną do zwykłego konta bankowego lub do rachunku karty kredytowej. Transakcja opiera się tylko i wyłącznie na połączeniach z automatycznym system głosowym, co sprawia, że użytkownikiem może być każdy, bez względu na wiek. W systemie CallPay nie ma konieczności instalowania w telefonie jakichkolwiek aplikacji, nie ma potrzeby łączenia się z Internetem. Nie ma też znaczenia operator sieci oraz rodzaj telefonu komórkowego – mówi Teresa Kleczewska, Naczelnik Wydziału Transportu.

Chętni do korzystania z systemu muszą aktywować wcześniej indywidualne  konto pod nr tel. 22 100 1 600 lub na stronie www.callpay.pl.  Szczegółową instrukcję dotyczącą weryfikacji zakupionych w systemie CallPay biletów zamieszczamy tutaj.

Warto też dodać, że od 14 lutego do końca marca, w ramach specjalnej oferty CallPay i MasterCard, wszyscy klienci, którzy kupią bilety za pomocą swojego telefonu i karty płatniczej MasterCard otrzymają 50% zwrotu poniesionych kosztów zakupu biletu jednorazowego i wybranych biletów miesięcznych. Warunkiem otrzymania zwrotu jest podłączenie do systemu CallPay swojej karty płatniczej Maestro lub MasterCard, z której później on-line będą mogły być rozliczane zakupy.

Przypomnijmy, wcześniej miasto proponowało osobom korzystającym z transportu miejskiego aplikację moBILET, która wymagała instalacji na telefonie. Wówczas istniała możliwość nabycia tylko biletów jednorazowych, czasowych, grupowych i rodzinnych. Usługa była dostępna w Grudziądzu od 2009 r.


Biuro Prezydenta

Data dodania 13 lutego 2012

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.