Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Oferty na strategię Grudziądza

5 firm przystąpiło do przetargu na „Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017”. Najtańsza oferta opiewa na kwotę 184 000 zł, najdroższa wynosi - 246 615 zł. Samorząd na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę 258 300 zł.

Przypomnijmy, przygotowany dokument ma wskazać metody i narzędzia marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej. Powstanie m.in. strategia promocji marki, system identyfikacji wizualnej, zakres usług turystycznych i plan wdrożenia zaproponowanych rozwiązań.

Miasto na realizację projektu pozyskało dofinansowanie w wysokości 219 555 zł ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.5 - Promocja i rozwój markowych produktów, Oś priorytetowa 5 - Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 – 2013. Wniosek przygotowany przez Wydział Kultury, Sportu i Promocji Urzędu Miejskiego znalazł się na 3 miejscu wśród dofinansowanych projektów w ramach działania 5.5.

Biuro Prezydenta

Data dodania 21 marca 2012

Data edycji 21 marca 2012

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.