Grudziądz
Oferty na strategię Grudziądza
5 firm przystąpiło do przetargu na „Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017”. Najtańsza oferta opiewa na kwotę 184 000 zł, najdroższa wynosi - 246 615 zł. Samorząd na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę 258 300 zł.
Przypomnijmy, przygotowany dokument ma wskazać metody i narzędzia marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej. Powstanie m.in. strategia promocji marki, system identyfikacji wizualnej, zakres usług turystycznych i plan wdrożenia zaproponowanych rozwiązań.
Miasto na realizację projektu pozyskało dofinansowanie w wysokości 219 555 zł ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.5 - Promocja i rozwój markowych produktów, Oś priorytetowa 5 - Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 – 2013. Wniosek przygotowany przez Wydział Kultury, Sportu i Promocji Urzędu Miejskiego znalazł się na 3 miejscu wśród dofinansowanych projektów w ramach działania 5.5.
Biuro Prezydenta
Data dodania 21 marca 2012
Data edycji 21 marca 2012