Grudziądz
Miejski zespół ds. Euro
Zgodnie z wytycznymi Wojewody Kujawsko-Pomorskiego prezydent Robert Malinowski wydał zarządzenie „W sprawie powołania, organizacji i zadań Miejskiego Sztabu Operacyjnego ds. koordynacji na terenie miasta Grudziądza przedsięwzięć związanych z Finałowym Turniejem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej oraz zasad i zakresu zabezpieczania jego bieżącego funkcjonowania”.
Zadaniem grudziądzkiego Sztabu jest koordynacja przedsięwzięć realizowanych na terenie miasta, mająca na celu zapewnienie bezpiecznego i sprawnego przebiegu rozgrywek finałowych w piłce nożnej oraz niezakłóconego funkcjonowania miasta w sferze życia publicznego. W jego strukturze stworzy się centrum operacyjne w oparciu o Wydział Zarządzania Kryzysowego i centrum informacyjno-medialne z wykorzystaniem struktur Biura Prezydenta, jak również Wydziału Zarządzania Kryzysowego.
W skład Miejskiego Sztabu Operacyjnego weszli: Prezydent Grudziądza, Zastępca Komendanta Miejskiego Policji w Grudziądzu i Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego. Członkami zespołu są także: Sekretarz Miasta, Zastępca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, Zastępca Wojskowego Komendanta Uzupełnień, Komendant Straży Miejskiej w Grudziądzu, Zastępca Dyrektora Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu, Przedstawiciel Biura Prezydenta, Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji oraz Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych.
Warto dodać, że Sztab rozpocznie oficjalne funkcjonowanie 6 czerwca, z kolei zakończenie działalności planowane jest 5 lipca 2012 r.
Biuro Prezydenta
Data dodania 23 kwietnia 2012