Grudziądz
Umowa na strategię promocji Grudziądza
Strategię promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza przygotuje konsorcjum Brand Nature Access i Profile. Wartość zadania wynosi 184 tys. zł, 85% tej kwoty stanowić będzie dofinansowanie ze środków unijnych.
Prace nad strategią promocji marki rozpoczną się od diagnozy stanu obecnego, tj. analizy dotychczasowej promocji miasta w formie syntetycznej na podstawie materiałów źródłowych oraz badania wizerunku Grudziądza wśród mieszkańców. Następnie na podstawie postawionej diagnozy zostanie określona idea przewodnia, a także definicja marki Grudziądza oraz wskazane sub-marki w trzech kategoriach: turystycznej, gospodarczej i wewnętrznej. Dokument ma wskazać metody i narzędzia marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej. Produktami przedmiotu zamówienia będą m.in. strategia promocji marki, system identyfikacji wizualnej, zakres usług turystycznych i plan wdrożenia strategii.
- Rolą projektu jest znalezienie i określenie sposobów komunikowania wyjątkowości naszego miasta. Strategia promocji marki powinna być postrzegana jako kierunkowa propozycja działania, źródło inspiracji i pomysłów, które mogą być realną szansą na wypromowanie unikatowych cech miasta – mówi Małgorzata Sadowska-Rodziewicz, Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
Przypomnijmy, samorząd pozyskał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.5 - Promocja i rozwój markowych produktów, Oś priorytetowa 5 – Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007 – 2013.
Biuro Prezydenta
Data dodania 08 maja 2012