Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Koniec prac nad strategią promocji

Zakończyły się prace związane z realizacją projektu pn. „Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza”. Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków samorządu miejskiego.

Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu dokonał analizy miasta pod kątem atrakcyjności gospodarczej i turystycznej, a także jego pozycji na tle innych miast województwa kujawsko-pomorskiego oraz całego kraju. Ponadto przeprowadził konsultacje społeczne wśród przedstawicieli grudziądzkiego samorządu w celu określenia słabych i mocnych stron wizerunku miasta oraz wskazania punktu wyjściowego do wyznaczenia kierunku dalszych działań promocyjnych.

Na podstawie wyników przeprowadzonych badań i analiz opracował dokument pt. „Strategia promocji   marki  i  identyfikacji  wizualnej  Grudziądza  na  lata 2012-2017” zawierający długookresowe  wytyczne strategiczne dla marki miasta Grudziądza oraz plan wdrożenia tych wytycznych. Dodatkowo opracował nowy system identyfikacji wizualnej miasta w oparciu o wyznaczone w Strategii priorytety i kierunki promocji marki Grudziądza.

Biuro Prezydenta

Data dodania 31 lipca 2012

Data edycji 11 września 2012

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.