Grudziądz
Koniec prac nad strategią promocji
Zakończyły się prace związane z realizacją projektu pn. „Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza”. Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków samorządu miejskiego.
Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu dokonał analizy miasta pod kątem atrakcyjności gospodarczej i turystycznej, a także jego pozycji na tle innych miast województwa kujawsko-pomorskiego oraz całego kraju. Ponadto przeprowadził konsultacje społeczne wśród przedstawicieli grudziądzkiego samorządu w celu określenia słabych i mocnych stron wizerunku miasta oraz wskazania punktu wyjściowego do wyznaczenia kierunku dalszych działań promocyjnych.
Na podstawie wyników przeprowadzonych badań i analiz opracował dokument pt. „Strategia promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017” zawierający długookresowe wytyczne strategiczne dla marki miasta Grudziądza oraz plan wdrożenia tych wytycznych. Dodatkowo opracował nowy system identyfikacji wizualnej miasta w oparciu o wyznaczone w Strategii priorytety i kierunki promocji marki Grudziądza.
Biuro Prezydenta
Data dodania 31 lipca 2012