Grudziądz
Rozwiązanie umowy na odbiór odpadów
Właściciele nieruchomości, aby uniknąć ponoszenia podwójnych opłat za odbiór odpadów powinni wypowiedzieć umowę z firmą, która obecnie świadczy te usługi.
Przypomnijmy, od 1 lipca br. samorząd przejmie odpowiedzialność za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Zatem konieczne jest, by właściciele nieruchomości zamieszkałych wypowiedzieli, ze skutkiem na 30 czerwca 2013 r., umowy z dotychczasowym odbiorcą odpadów.
W związku z tym właściciele nieruchomości powinni:
- sprawdzić na jaki czas, określony, czy nieokreślony mają zawartą umowę,
- sprawdzić termin wypowiedzenia w dotychczasowej umowie, niektóre firmy mają bowiem długie 3-miesięczne okresy wypowiedzenia,
- złożyć dotychczasowemu odbiorcy odpadów pisemne wypowiedzenie świadczonych usług.
Aktualne informacje na temat nowego systemu dostępne są tutaj: https://grudziadz.pl/pl/contents/226. Ponadto uzyskać można je pod nr tel. 56 45 10 335 i 56 45 10 285.
Biuro Prezydenta
Data dodania 21 marca 2013