Grudziądz
Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Grudziądzu dziś, tj. 10 grudnia oficjalnie otwarto. W COT pracuje 71 osób, z tego 46 jest nowo zatrudnionych.
W spotkaniu udział wzięli m.in. Michał Jonczynski, Członek Zarządu ZUS, Bronisław Pierzynowski, Dyrektor Oddziału ZUS w Toruniu, Posłowie RP Janusz Dzięcioł i Tomasz Szymański, prezydent Robert Malinowski, wiceprezydenci Marek Sikora i Przemysław Ślusarski oraz przedstawiciele oddziałów ZUS i pracownicy jednostki.
- Uruchomienie kolejnego ośrodka jest odpowiedzią na opinie i oczekiwania klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Dzięki otwarciu COT w Grudziądzu chcemy jeszcze bardziej poprawić komunikację z naszymi klientami. Znacząco skróci się także czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem i wynosić będzie ok. 2 minut - powiedział Michał Jonczynski, Członek Zarządu ZUS.
Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) w Grudziądzu jest trzecim ośrodkiem obsługi telefonicznej dla Klientów ZUS z całej Polski. Dotychczasowe centra, otwarte w ubiegłym roku, działają w Mińsku Mazowieckim i Węgrowie, tj. na terenie działania siedleckiego Oddziału ZUS.
- Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Grudziądzu to najlepszy dowód na to, że nasze miasto cieszy się zainteresowaniem firm i instytucji, które właśnie tutaj chcą rozwijać swoje przedsięwzięcia. To również ogromna korzyść dla mieszkańców, bowiem otwiera się przed nimi perspektywa rozwoju zawodowego i nowych miejsc pracy - mówił prezydent Robert Malinowski.
Warto dodać, że pod numerami: 801 400 987 dla telefonów stacjonarnych i 22 560 16 00 dla telefonów stacjonarnych i komórkowych można uzyskać informacje m.in. na temat świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych (zakres dla ubezpieczonych, płatników składek), obsługi programu „Płatnik” i obsługi Nowego Portalu Informacyjnego. Za pośrednictwem konsultanta COT można również zarezerwować wizytę w oddziale ZUS.
Biuro Prezydenta
Data dodania 10 grudnia 2013