Grudziądz
Grudziądz na stoisku National Geographic w Poznaniu
Grudziądz podczas tegorocznej edycji największych krajowych targów turystycznych „Tour Salon” w Poznaniu, 15-17 października, zaprezentuje swoją ofertę turystyczną wraz z innymi wystawcami związanymi z plebiscytem „7 Nowych Cudów Polski”.
Wspólnie promować się będą m.in. Województwo Dolnośląskie, Kanał Augustowski, Oceanarium 3D, Ostróda, Port Iława, Kościół Pokoju i grudziądzkie Spichlerze. Na stoisku „7 nowych cudów Polski” obecna będzie także Martyna Wojciechowska - redaktor naczelna polskiej edycji National Geographic.
- W tym roku szczególnie chcemy położyć nacisk na nowe atrakcje: zrewitalizowane tereny poprzemysłowe - Marinę, pokazać odbudowaną po ponad 70-latach wieżę Klimek - nową wizytówkę i punkt widokowy Grudziądza, a także zaprosić do udziału w wydarzeniach kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych - mówi Małgorzata Sadowska-Rodziewicz - Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
Podczas targów turystycznych swoją premierę będzie miał ilustrowany przewodnik
„Grudziądz TOP 10”, który w ciekawy sposób pokazuje 10. największych atrakcji naszego miasta. Odwiedzający stoisko będą mogli nabyć w promocyjnej cenie nowy miejski przewodnik subiektywny „Ogarnij miasto Grudziądz”.
Mimo, że wiele informacji na temat miast można znaleźć w Internecie, przedstawiciele zauważyliśmy, że spora część osób szuka osobiście pomysłów na krótki odpoczynek. Wielu odwiedzających stoisko na targach poszukuje pomysłów na spędzenie weekendu. Dlatego podczas osobistego kontaktu zachęcamy do przyjazdu i pomagamy zaplanować krótki rodzinny wypad proponując najlepsze atrakcje, bazę noclegową i gastronomiczną.
Targi to także dobra okazja do budowania relacji, wymiany doświadczeń i spotkań
z branżą. Przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Grudziądzu podczas dni branżowych planują spotkania z przedstawicielami agencji reklamowych i specjalistami w zakresie marketingu miejsc.
Biuro Prezydenta
Data dodania 14 października 2015