Grudziądz Portal miejski

Transport odpadów

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Podmioty zajmujące się transportem odpadów są objęte obowiązkiem złożenia wniosku o wpis do rejestru. Czas na uzyskanie wpisu upływa w terminie 6 miesięcy od dnia utworzenia rejestru (zgodnie z art. 234 ust. 2 ustawy o odpadach). Działalność w tym zakresie będą mogły prowadzić wyłącznie podmioty wpisane do rejestru.

Minister właściwy ds. środowiska ogłosił, w formie komunikatu, w Dzienniku Urzędowym  Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” datę utworzenia rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami jest 24 stycznia 2018 r.

Marszałek Województwa prowadzi rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami.

Zezwolenia na transport wydawane na podstawie dotychczasowych przepisów zachowują ważność do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru.

Ponadto obowiązek złożenia wniosku o wpis do rejestru dotyczy również innych podmiotów wymienionych w art. 50 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 roku, poz. 992 ze zm.).

Więcej informacji na ten temat oraz wzór formularza rejestrowego wraz z oświadczeniem do wniosku o wpis do rejestru można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego tutaj.

Data dodania 12 lipca 2018

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij