Grudziądz
Koperta życia
Urząd Miejski realizuje projekt pn. „Koperta życia”. Przedsięwzięcie dedykowane jest osobom starszym, mieszkającym samotnie oraz mającym problemy w komunikowaniu się .
W skład pakietu „Koperta życia” wchodzi:
- karta informacyjna - zawierająca m. in. dane osobowe wymagającej pomocy, dane kontaktowe osób najbliższych oraz podstawowe informacje o stanie zdrowia (przebyte choroby, przyjmowane leki, alergie oraz inne ważne zdarzenia medyczne, np. informacje o wszczepionym rozruszniku serca, implancie elektronicznym lub endoprotezie) oraz wskazanie miejsca w mieszkaniu, w którym przechowywana jest dokumentacja medyczna (druk w załączeniu);
- magnes, który należy umieścić na lodówce,
- naklejka, którą należy umieścić w widocznym miejscu w mieszkaniu, np. na drzwiach wejściowych (wewnątrz mieszkania),
- instrukcja wypełniania karty informacyjnej wraz z wzorem wypełnienia karty,
- plastikowa koperta (teczka) zapinana na zatrzask, z naklejką logo projektu.
Wypełnioną kartę informacyjną należy włożyć do otrzymanej plastikowej koperty i przechowywać w widocznym miejscu w lodówce (np. na półce w drzwiach lodówki).
Koperty są dostępne w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, pokój 102.
Data dodania 02 sierpnia 2022
Data edycji 09 listopada 2023