Grudziądz
Grudziądz w nowej odsłonie
Budowa silnej i pozytywnej marki Grudziądza, szersza promocja walorów Miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla Mieszkańców to najważniejsze cele przygotowanych przez Urząd Miejski Grudziądza zmian w obszarze komunikacji społecznej i identyfikacji wizualnej, które zostały przedstawione 27 września.
Trwające od kilku miesięcy w Urzędzie Miejskim prace, realizowane we współpracy z instytucjami i spółkami miejskimi, zaowocowały opracowaniem koncepcji zmian w identyfikacji wizualnej Miasta i jego jednostek oraz zasad prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych. Dziś, 27 września, odbyła się robocza prezentacja wypracowanych zmian dla spółek i instytucji miejskich, podczas której przedstawiono plan wdrożenia zmian i najważniejsze założenia. W spotkaniu z udziałem Prezydenta Grudziądza Macieja Glamowskiego wzięli udział przedstawiciele kilkunastu instytucji i spółek miejskich. Przygotowane zmiany będą sukcesywnie wprowadzane już od początku przyszłego miesiąca.
- Integracja działań, kooperacja jednostek miejskich i spójność komunikacji społecznej to kluczowe warunki budowy silnej marki naszego Miasta. Mamy wiele walorów, spółki i jednostki miejskie pracują w różnych obszarach na poprawę jakości życia w naszym mieście i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Oczywiście jeszcze wiele pracy przed nami, aby każda Mieszkanka i każdy Mieszkaniec odczuwali pozytywne zmiany i codzienną dumę z Grudziądza, ale ważne, abyśmy wszyscy dokładali swoje cegiełki do tej pracy na rzecz rozwoju Miasta i abyśmy potrafili o tym mówić jednym głosem. Pokażmy wspólnie, że Grudziądz to miasto otwarte na rozwój i na pozytywne zmiany – podkreśla koordynująca projekt nowej wizualizacji i promocji marki Miasta Małgorzata Kosińska, Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego.
Szczegóły projektu znajdują się tutaj.
Biuro Prasowe i Medialne
Data dodania 27 września 2021