Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Składanie wniosków na usuwanie azbestu

Miasto przystąpiło do Ogólnopolskiego Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2022-2023. Jest już możliwość składania wniosków.

 
Przedsięwzięcie realizowane jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
 
Mieszkańcy, którzy planują w tym roku wymianę pokrycia dachowego, mogą skorzystać z dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego zawierającego azbest w wysokości 70% poniesionych kosztów. Pozostałą część kosztów mieszkańcy muszą pokryć we własnym zakresie.
 
Wnioski można składać do Urzędu Miejskiego w terminie do 31 marca osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Środowiska, ul. Sikorskiego 32-36, 86-300 Grudziądz. Druki dostępne są w Wydziale Środowiska (ul. Sikorskiego 32/26), od poniedziałku dostępne będą w Biurze Obsługi Interesanta grudziądzkiego Ratusza (ul. Ratuszowa 1), można je także pobrać tutaj.


Karol Piernicki
Rzecznik Prasowy

Data dodania 24 lutego 2023

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.