Grudziądz
Składanie wniosków na usuwanie azbestu
Miasto przystąpiło do Ogólnopolskiego Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2022-2023. Jest już możliwość składania wniosków.
Przedsięwzięcie realizowane jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Mieszkańcy, którzy planują w tym roku wymianę pokrycia dachowego, mogą skorzystać z dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego zawierającego azbest w wysokości 70% poniesionych kosztów. Pozostałą część kosztów mieszkańcy muszą pokryć we własnym zakresie.
Wnioski można składać do Urzędu Miejskiego w terminie do 31 marca osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Środowiska, ul. Sikorskiego 32-36, 86-300 Grudziądz. Druki dostępne są w Wydziale Środowiska (ul. Sikorskiego 32/26), od poniedziałku dostępne będą w Biurze Obsługi Interesanta grudziądzkiego Ratusza (ul. Ratuszowa 1), można je także pobrać tutaj.
Karol Piernicki
Rzecznik Prasowy
Karol Piernicki
Rzecznik Prasowy
Data dodania 24 lutego 2023
Data edycji 06 maja 2024