Aktualności
Ogłoszenie o otwartym naborze partnera w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Działanie FEKP.08.16 Kształcenie zawodowe ZITy regionalne - „Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w szkołach miasta Grudziądz”
Aktualności
- OGŁOSZENIE O NABORZE z dnia 12.02.2025 r.
Prezydent Grudziądza działając na podstawie art. 39 ust.2 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r.
o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079 z późn. zm.), ogłasza otwarty nabór na partnera spoza sektora finansów publicznych w celu wspólnego przygotowania i wspólnej realizacji projektu, w ramach Priorytetu: 8. Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.16 Kształcenie zawodowe ZITy regionalne, Cel szczegółowy: EFS+.CP4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus realizowanego w oparciu o założenia programu.
Realizacja wyłonionego w konkursie projektu jest uzależniona od otrzymania środków finansowych, a w przypadku otrzymania dofinansowania na realizację projektu, partnerem wiodącym będzie Gmina-miasto Grudziądz.
2. CEL PARTNERSTWA:
Celem partnerstwa będzie opracowanie koncepcji projektu odpowiadającego na aktualną diagnozę
wymienionych szkół z terenu miasta Grudziądza prowadzących kształcenie zawodowe:
- Zespół Szkół Ekonomicznych w Grudziądzu (Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Grudziądzu),
- Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych im. Mikołaja Kopernika w Grudziądzu (Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 1 w Grudziądzu, Technikum nr 2 w Grudziądzu),
- Zespół Szkół Technicznych im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Grudziądzu (Technikum nr 3 w Grudziądzu),
- Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej – Curie w Grudziądzu (Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 4 w Grudziądzu, Technikum nr 5 w Grudziądzu),
- Zespół Szkół Mechanicznych w Grudziądzu (Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 3 w Grudziądzu, Technikum nr 4 w Grudziądzu),
- Zespół Szkół Rolniczych im. Władysława Grabskiego w Grudziądzu (Technikum nr 6 w Grudziądzu)
oraz wspólna realizacja w/w projektu.
Planowany do realizacji projekt zakłada m.in. następujące działania:
1) Wsparcie dla uczniów przyczyniające się do zwiększenia efektywności i jakości kształcenia zawodowego w tym m.in.:
a. podnoszenie kompetencji lub nabywanie kwalifikacji związanych z zawodem lub zgodnych z zapotrzebowaniem rynku pracy;
b. zdobywanie doświadczenia zawodowego, w tym kształcenie praktyczne na rzeczywistych stanowiskach pracy;
c. podnoszenie kompetencji kluczowych (w tym cyfrowych, społecznych), społeczno-emocjonalnych, podstawowych, przekrojowych lub związanych z zieloną lub cyfrową transformacją;
d. wsparcie w zakresie edukacji włączającej;
e. działania wynikające z wychowawczej lub wspierającej funkcji szkoły, w tym profilaktyka problemów (np. działania prozdrowotne lub proekologiczne);
f. doradztwo edukacyjno-zawodowe.
2) Wsparcie dla przedstawicieli kadry przyczyniające się do zwiększenia efektywności i jakości kształcenia zawodowego, w tym m.in.:
a. podnoszenie kompetencji lub nabywanie kwalifikacji związanych z zawodem;
b. podnoszenie kompetencji kluczowych (w tym cyfrowych), społeczno-emocjonalnych, przekrojowych lub związanych z zieloną lub cyfrową transformacją;
c. udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych (w tym wsparcie metodyczne) lub wychowawczych;
d. wsparcie w realizacji zadań dotyczących doradztwa edukacyjno-zawodowego;
e. przygotowanie do realizacji edukacji włączającej.
3) Wsparcie dla szkół i placówek przyczyniające się do zwiększenia efektywności i jakości kształcenia zawodowego, w tym m.in.:
a. dostosowanie do wymogów zielonej lub cyfrowej transformacji, w tym wzmocnienie cyfryzacji;
b. poprawa jakości warunków kształcenia, w tym tworzenie warunków odzwierciedlających rzeczywiste warunki pracy;
c. zewnętrzne wsparcie w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego;
d. realizacja edukacji włączającej (np. asystent ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi), w tym poprawa dostępności;
e. wdrażanie nowatorskich metod nauczania.
4) Wsparcie dla otoczenia społeczno-gospodarczego przyczyniające się do zwiększenia efektywności i jakości kształcenia zawodowego, w szczególności podnoszenie kompetencji lub nabywanie kwalifikacji pedagogicznych opiekunów stażystów lub praktykantów lub instruktorów praktycznej nauki zawodu.
Powyższe działania mogą ulec zmianie zgodnie z dokumentacją konkursową. Po wyborze partnera, partner wiodący przekaże wstępną diagnozę zapotrzebowania szkół, która powinna stanowić materiał wyjściowy do opracowania założeń projektowych.
3. WYMAGANIA i OCZEKIWANIA W STOSUNKU DO PARTNERA
Działalność potencjalnego partnera musi być zgodna z celami partnerstwa i celami projektu. Partner w celu wspólnej realizacji projektu zadeklaruje wniesienie wkładu w realizację zadań i celu partnerstwa w postaci wiedzy i doświadczenia, know–how, zasobów ludzkich, zasobów organizacyjnych i technicznych lub finansowych, którymi dysponuje w celu realizacji zadań / działań w projekcie. Ponadto przewiduje się możliwość wniesienia części wkładu własnego (zasoby techniczne lub finansowe).
Partner będzie odpowiedziany za realizację uzgodnionych i wskazanych zadań. Udział partnera
w projekcie nie może polegać wyłącznie na wniesieniu zasobów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
Zadania realizowane przez partnera w ramach projektu nie mogą polegać na oferowaniu towarów, świadczeniu usług lub wykonywaniu robót budowlanych na rzecz pozostałych partnerów. Partner musi posiadać udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów
o podobnym charakterze, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner, lub we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie zbieżnym z celami projektu.
Partner musi posiadać bardzo dobrą znajomość zagadnień z zakresu: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013, ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021–2027, Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasady partnerstwa na lata 2021-2027 oraz innych kluczowych zagadnień związanych z realizacją projektów/działań o przedmiotowym zakresie.
Zakres zadań merytorycznych planowanych do przekazania wyłonionemu Partnerowi w ramach realizowanego przez Partnera projektu:
- Współpraca z Gminą-miasto Grudziądz przy opracowaniu autorskiej koncepcji projektu.
- Przygotowanie ostatecznej wersji projektu w uzgodnieniu z przedstawicielami Gminy-miasto Grudziądz.
- Po uzyskaniu dofinansowania opracowanie założeń zasad rekrutacji.
- Wspólne zarządzanie projektem.
- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych.
- Prowadzenie działań związanych z monitoringiem i sprawozdawczością.
- Udział w realizacji działań merytorycznych.
- Przygotowanie i przeprowadzenie zamówień dotyczących szkoleń dla uczniów i nauczycieli oraz dotyczących zakupów szkoleniowych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia.
Wyłoniony Partner wspólnie z Partnerem Wiodącym opracują
1. Koncepcję planowanego do realizacji projektu w oparciu o Regulamin konkursu z uwzględnieniem obowiązujących wytycznych, w szczególności Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2. Koncepcję wdrażania i zarządzania projektem.
3. Źródła pozyskania wkładu własnego oraz koncepcję zapewnienia trwałości projektu.
4. Wniosek o dofinansowanie projektu z uwzględnieniem zapisów ww. regulaminu konkursu.
5. Umowę partnerską określającą zasady wspólnej realizacji projektu.
Gmina-miasto Grudziądz zastrzega nadto, że ostateczny podział zadań we wniosku o dofinansowanie zostanie opracowany na etapie wspólnej pracy nad przygotowaniem wniosku aplikacyjnego.
KRYTERIA WYBORU PARTNERA
Kryteria dostępu:
Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:
- Prowadzona działalność potencjalnego partnera jest zgodna z zakresem i celami partnerstwa.
- Podmiot nie zalega z opłaceniem składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych opłat należnych na rzecz Skarbu Państwa.
- Podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych.
- Podmiot posiada przynajmniej 3 (trzy)-letnie udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner, we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie zbieżnym z celami projektu, w szczególności:
- co najmniej dwa (2) należycie zrealizowane projekty (oferent jako beneficjent/ wnioskodawca/ partner) w formule partnerskiej z jednostką samorządu terytorialnego, którego uczestnikami były szkoły podstawowe i/lub szkoły ponadpodstawowe, budżet projektów wynosił co najmniej
4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) każdy, a każdy z projektów obejmował realizację co najmniej trzech z poniższych zadań:
a) szkolenia i/lub zajęcia prowadzące do uzyskania kwalifikacji dla min. 400 uczniów i min. 30 nauczycieli,
b) doradztwo edukacyjno-zawodowe lub zawodowe dla min. 400 uczniów,
c) organizację i realizację dodatkowej oferty dydaktycznej, przyczyniającej się do rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych, umiejętności podstawowych, przekrojowych
i zawodowych niezbędnych na rynku pracy, w tym kompetencji cyfrowych, zielonych oraz rozwijającej talenty i zainteresowania dla min. 400 uczniów,
d) organizację staży dla uczniów w okresie wakacji, wynagradzane poprzez stypendium stażowe dla min. 400 uczniów.
5. Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Nie dopuszcza się do udziału w postępowaniu podmiotów wspólnie składających ofertę, tzw. „konsorcjów”.
Kryteria oceny ofert:
- Okres prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z celami partnerstwa w okresie przed terminem składania ofert:
a) do 3 lat – 0 pkt,
b) od 3 do 5 lat – 5 pkt,
c) od 5 do 8 lat – 10 pkt,
d) powyżej 8 lat – 15 pkt.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. I. pkt 10 formularza oferty.
2. Doświadczenie w realizacji projektów jako beneficjent (wnioskodawca/partner), realizowanych we współpracy ze szkołami podstawowymi i/lub ponadpodstawowymi lub na ich rzecz, w zakresie zbieżnym z założeniami projektu o wartości przekraczającej 500 000,00 zł każdy współfinansowany z EFS:
a) do 2 projektów – 0 pkt,
b) od 3 do 5 projektów – 10 pkt,
c) od 6 do 10 projektów – 20 pkt,
d) 11 i więcej projektów – 30 pkt.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. III. pkt 2 formularza oferty
3. Doświadczenie w skutecznym przygotowaniu wniosków aplikacyjnych projektów jako beneficjent (wnioskodawca/partner) realizowanych w formule partnerskiej we współpracy ze szkołami podstawowymi i/lub ponadpodstawowymi lub na ich rzecz, w zakresie zbieżnym z założeniami projektu o wartości przekraczającej 1 000 000,00 zł współfinansowanymi z EFS:
a) do 2 projektów – 0 pkt,
b) od 3 do 5 projektów – 10 pkt,
c) od 6 do 10 projektów – 20 pkt.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. III. Pkt 3 formularza oferty.
4. Doświadczenie delegowanych do współpracy ekspertów (min. 1 osoba) w zarządzaniu projektami o wartości przekraczającej 1 000 000,00 zł współfinansowanymi z EFS:
a) 1 ekspert – 0 pkt,
b) od 2 do 4 ekspertów – 10 pkt,
c) 5 i więcej ekspertów – 20 pkt.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. III. Pkt 1 formularza oferty
5. Posiadanie i wniesienie odpowiedniego wkładu partnera w postaci know-how, potencjału ludzkiego, organizacyjnego i technicznego oraz finansowego niezbędnego do realizacji proponowanych w projekcie działań – od 0 do 20 pkt.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. III. Pkt 4 formularza oferty.
6. Posiadanie wdrożonej i realizowanej certyfikacji/akredytacji/standardu dotyczącego jakości działań Podmiotu świadczącego usługi rozwojowe, które są potwierdzane przez instytucje zewnętrzne i podlegają weryfikacji/kontroli/audytowi, potwierdzone stosownym certyfikatem (5 pkt. za każdy z posiadanych certyfikatów); za certyfikaty takie zostaną uznane certyfikaty spełniające wymagania (pozytywnie zweryfikowane) przez PARP na potrzeby wpisu jednostki do Bazy Usług Rozwojowych (BUR):
a) Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie powiązanym ze świadczeniem usług rozwojowych lub równoważny – 5 pkt,
b) Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 lub równoważny – 5 pkt,
c) Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna lub równoważny – 5 pkt.
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w certyfikatu (-ów) / akredytacji powinna zostać dołączona do oferty.
Ocena na podstawie informacji zawartych w cz. I. pkt 11 formularza oferty.
4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
Podmiot ubiegający się o wybór go na Partnera w procedurze konkursowej jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty w formie papierowej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”) lub w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana podpisem elektronicznym):
- Wypełniony „Formularz oferty” – zgodny co do treści - z wzorem dołączonym do ogłoszenia.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS, CEIDG) lub odpowiednio wyciąg z właściwej ewidencji potwierdzający formę organizacyjno-prawną podmiotu, osoby uprawnione
do reprezentowania i zasady reprezentacji podmiotu. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega
z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzającego, że oferent nie zalega
z opłacaniem podatków i opłat. - Oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że Podmiot nie jest wykluczony
z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych. - Oświadczenie podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia wkładu własnego zgodnie
z zasadami określonymi w dokumentach programowych. - Oświadczenie Partnera uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Klauzula informacyjna RODO.
- Inne dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane lub mogące mieć znaczenie.
5. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT oraz WYBÓR OFERTY:
1. Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim w formie pisemnej (tj. oferta wraz z wymaganymi załącznikami), wg wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia lub w formie elektronicznej.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie informacje zgodnie z wymaganiami ogłaszającego wobec partnera i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/-e do reprezentowania podmiotu, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu lub na podstawie pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
4. Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis.
5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć:
- w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem podmiotu oraz opisem: „Konkurs na wybór partnera Działanie 08.16 Kształcenie zawodowe ZITy regionalne - nie otwierać do dnia 6marca 2025.” w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku przy ul. Ratuszowej 1 w godz. pracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu: poniedziałek, środa, czwartek – 7.30-15.30, wtorek - 7.30-17.00, piątek – 7.00-13.30, lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz;
- w formie elektronicznej na adres: oswiata@um.grudziadz.pl wpisując temat wiadomości: „Konkurs na wybór partnera działanie 08.16.Kształcenie zawodowe ZITy regionalne - nie otwierać do dnia 6 marca 2025”.
6. Termin składania ofert: ofertę należy złożyć w terminie 21 dni od dnia opublikowania ogłoszenia tj. nie później niż do dnia 6 marca 2025 r. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
7. Po upływie terminu składania ofert Komisja Konkursowa dokona ich otwarcia, następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
8. Komisja może zwrócić się do składającego ofertę o złożenie wyjaśnień i/lub uzupełnienie złożonej oferty. Oferty, które nie zostaną uzupełnione w terminie wskazanym przez Komisję, jak i te, które zostały wypełnione nieprawidłowo zostaną odrzucone.
9. Spośród ocenionych ofert wybrana zostanie oferta, która spełniała wszystkie wymogi formalne
i uzyskała najwyższą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert przyznanych przez członków Komisji Konkursowej.
10. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru jednego Partnera spośród oferentów z najwyższą ilością punktów w kryteriach oceny ofert.
11. Wybranemu Podmiotowi Ogłaszający konkurs zaproponuje zawarcie umowy partnerskiej, która
w sposób szczegółowy określi: przedmiot porozumienia albo umowy; prawa i obowiązki stron; zadania lidera i partnera oraz zakres i formę udziału w realizacji poszczególnych zadań w projekcie, zasady zarządzania projektem, sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez poszczególnych partnerów projektu, umożliwiający określenie kwoty dofinansowania udzielonego każdemu z partnerów; sposób postępowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron z porozumienia lub umowy; oraz inne kluczowe kwestie związane z realizacją projektu zgodnie z wymaganiami dokumentacji konkursowej.
12. W sytuacji niewyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych przez ogłaszającego w propozycji umowy partnerskiej przez wybranego partnera, ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do wyboru partnera spośród pozostałych podmiotów, które złożyły oferty w niniejszym konkursie i uzyskały kolejne lokaty na liście rankingowej.
13. Oferenci, którzy złożą oferty niezwłocznie zostaną powiadomieni o wynikach konkursu
za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres wskazany do kontaktu). Informacja o wynikach konkursu/informacji o podmiocie wybranym do pełnienia funkcji partnera zostanie także podana do publicznej wiadomości na stronie BIP ogłaszającego nabór.
14. Dane osoby do kontaktu w sprawie naboru: Dyrektor Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego Kamila Melkowska-Lemke, tel. 056-45-10-310, e-mail: oswiata@um.grudziadz.pl
6. PROCEDURA ODWOŁAWCZA:
- Od decyzji o wyborze partnera, podmioty, które złożyły ofertę, mają możliwość wniesienia odwołania w terminie 3 dni od dnia publikacji wyniku naboru na stronie internetowej ogłaszającego i/lub przesłania informacji o wynikach konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Decyduje data wpływu odwołania do ogłaszającego konkurs.
- Podmiot składa odwołanie w formie i w sposób, jak dla złożenia oferty.
- Odwołanie rozpatrzy Komisja Konkursowa. Rozstrzygnięcie odwołania jest ostateczne.O rozstrzygnięciu odwołania wnoszący odwołanie zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W przypadku uwzględnienia odwołania, jeżeli ten fakt będzie miał wpływ na kształt listy rankingowej wybranych partnerów zostanie ona zmieniona, a informacja ta zostanie niezwłocznie przekazana oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz opublikowana na stronie BIP ogłaszającego konkurs.
7. DODATKOWE INFORMACJE
1. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania zakresu i warunków realizacji projektu, rozstrzygnięcia niniejszego konkursu bez wyboru żadnego z oferentów/partnerów oraz unieważnienia konkursu w każdej chwili bez podania przyczyn.
Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Fiszka projektowa – załącznik nr 2
- Oświadczenie Oferenta uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 4
link do ogłoszenia i załączników - kliknij tutaj.
Data dodania 12 lutego 2025