Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Wyniki Mistrzostw Miasta Szkół Podstawowych w tenisie stołowym dziewcząt i chłopców rocznik 2005 i mł. o Puchar Prezydenta Miasta

W dniach 15.01 – 16. 01.2018 r. w hali sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących odbyły się Mistrzostwa Miasta Szkół Podstawowych w tenisie stołowym dziewcząt i chłopców. W rozgrywkach uczestniczyło 10 zespołów dziewcząt i 11 zespołów chłopców. Zawody zostały przeprowadzone tzw. „systemem rosyjskim”.

DZIEWCZĘTA

Końcowa klasyfikacja drużyn i punkty do współzawodnictwa: I m – SP2 - 15 pkt., II m–SP120 - 13 pkt., III m  SP 5 -12 pkt., IV m– SP 9 - 11 pkt., V m – SP 15 –10 pkt., VIm – SP 5 – 9 pkt., VII m - SP 7 –8 pkt., VIII m– SP 3 – 7 pkt., IX m – SP 18 – 6 pkt., X m – SP 21 – 5 pkt.     

Puchar Prezydenta Miasta i awans do rozgrywek w ćwierćfinale wojewódzkim wywalczyła drużyna dziewcząt  Szkoły Podstawowej Nr 2 w składzie: Jagielska Andżelika, Jagielska Klaudia– opiekun: Alina Grzywnowicz.


CHŁOPCY

Końcowa klasyfikacja drużyn i punkty do współzawodnictwa:I m – SP18 - 15 pkt., II m – SP20 - 13 pkt., III m  SP 5 -12 pkt., IV m– SP 16- 11 pkt., V m – SP 9 – 10 pkt., VIm – SP 7 – 9 pkt., VII m - SP 15 –8 pkt., VIII m – SP11 – 7pkt., IX m – SP 21 - 6pkt., X m – SP 3 – 5pkt., XI m – SP 2 – 4 pkt.   

Puchar Prezydenta Miasta i awans do rozgrywek w ćwierćfinale wojewódzkim wywalczyła drużyna chłopców  Szkoły Podstawowej Nr 18 w składzie: Marcinkowski Olaf, Muzal Konrad – opiekun: Janusz Danielak.


Data dodania 23 stycznia 2018

Data edycji 21 lutego 2018

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.