Grudziądz Portal miejski

Grudziądz

Grudziądz

Informacje o Karcie

Grudziądzka Karta Seniora jest dokumentem identyfikującym seniora i potwierdzającym jego prawo do korzystania z uprawnień oferowanych przez partnerów Programu „Grudziądzka Karta Seniora”. Warunkiem korzystania przez seniora z uprawnień jest okazanie Karty. Partner Programu może żądać od seniora okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość. Senior korzysta z Karty osobiście i nie może jej udostępniać osobom trzecim.

Program „Grudziądzka Karta Seniora” ma na celu:

- podniesienie aktywności społecznej osób starszych w zakresie kultury, rekreacji, sportu, turystyki i edukacji,

- zwiększenie dostępności seniorów do usług i towarów,

- wspieranie integracji społecznej osób w wieku senioralnym,

- poprawę jakości życia seniorów,

- kształtowanie pozytywnego wizerunku osób starszych.

Komu przyznaje się Grudziądzką Kartę Seniora?

Kartę przyznaje się osobom, które ukończyły 60 rok życia, zamieszkałym na terenie miasta Grudziądza lub gminy Grudziądz.

W jaki sposób mieszkańcy miasta Grudziądza mogą uzyskać Grudziądzką Kartę Seniora?

- należy pobrać wniosek o przyznanie Karty – wnioski dostępne są w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów (przyziemie Ratusza), Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych (pok. 102) lub na stronie internetowej Grudziądza w zakładce Dla mieszkańców/Polityka społeczna,

- wypełniony wniosek składa się w Biurze Obsługi Interesantów lub Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych (pok. 102), wraz z wnioskiem o przyznanie Karty okazuje się do wglądu dowód osobisty lub inny dokument (ze zdjęciem) potwierdzający tożsamość Seniora.

- w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku pracownik Urzędu Miejskiego poinformuje telefonicznie, e-mailem lub pisemnie o terminie odbioru Karty,

- Kartę odbiera w Biurze Obsługi Interesantów senior, któremu przyznano Kartę lub osoba upoważniona na podstawie pisemnego upoważnienia.

Karta przyznawana jest bezpłatnie i ważna jest bezterminowo. W przypadku utraty lub zniszczenia Karty należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu Karty, który podlega opłacie w wysokości 10 zł.

Składanie wniosków i odbiór Kart przez mieszkańców gminy Grudziądz następuje w budynku Urzędu Gminy w Grudziądzu przy ul. Wybickiego 38.

Dokumenty do pobrania:

Wniosek o przyznanie Grudziądzkiej Karty Seniora dla mieszkańca miasta Grudziądza

Wniosek o przyznanie Grudziądzkiej Karty Seniora dla mieszkańca gminy Grudziądz

Upoważnienie do odbioru Grudziądzkiej Karty Seniora

Wniosek o wydanie duplikatu Grudziądzkiej Karty Seniora

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zarządzenie Nr 38/17 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora

Data dodania 27 lutego 2017

Data edycji 19 sierpnia 2019

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.