Grudziądz Portal miejski

Dla Partnerów

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Kto może być partnerem Programu „Grudziądzka Karta Seniora”?

Partnerami Programu mogą być podmioty, które w ramach prowadzonej działalności wyrażą wolę przyznania uprawnień uczestnikom Programu i złożą w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu w Biurze Obsługi Interesantów (przyziemie Ratusza) lub Wydziale Spraw Społecznych (pok. 102) deklarację, w której określą rodzaj, wysokość i zakres proponowanych uprawnień (ulg, zwolnień, preferencji bądź dodatkowych świadczeń) dla seniorów. Partnerami Programu mogą być zarówno instytucje samorządowe, jak i podmioty prowadzące działalność gospodarczą (lokale gastronomiczne, sklepy, punkty usługowe itp.).

Podmioty, które przystąpią do Programu otrzymają naklejki z napisem „Tu honorujemy Grudziądzką Kartę Seniora”. Partnerzy będą zobowiązani do umieszczenia otrzymanych naklejek w widocznym miejscu w każdym ze wskazanych miejsc prowadzenia działalności, w których będą realizowanie deklarowane uprawnienia.

Informacje o partnerach i deklarowanych przez nich uprawnieniach zamieszczane są na stronie internetowej miasta.

 


Zarządzenie Nr 38/17 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Grudziądzkiej Karty Seniora.

Data dodania 27 lutego 2017

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij