Grudziądz Portal miejski

Aktualności

Aktualności

Dotacja na utylizację azbestu

Aktualności

Do 6 maja można w Wydziale Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej składać wnioski o przyznanie dotacji na przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. Z możliwości tej skorzystać można dzięki Wojewódzkiemu Funduszowi Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.






Wniosek należy złożyć na druku pn.: „Zgłoszenie od ostatecznych odbiorców korzyści”, dostępnym tutaj. Wydział Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu mieści się pod adresem: ul. Sikorskiego 32-36. Wniosek można złożyć właśnie tam, można go też przesłać na adres: srodowisko@um.grudziadz.pl (liczy się termin wpływu i rejestracji zgłoszenia).

Zgłoszenie  o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zawierającego azbest, zlokalizowanego na terenie Grudziądza.

Zwracamy uwagę na bardzo krótki czas realizacji przedsięwzięcia, które należy zakończyć najpóźniej do 30 czerwca 2024 roku.

Szczegóły programu dostępne są tutaj oraz tutaj.


Marcin Mielnicki
Urząd Miejski w Grudziądzu



Data dodania 23 kwietnia 2024

Newsletter

Bądź na bieżąco z Grudziądzem i zapisz się do Newslettera

Newsletter

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.